İade Politikası

Para iade politikası

İade Politikası

%100 müşteri memnuniyeti politikamız gereği, fikrinizi değiştirdiğiniz takdirde siparişinizi iptal etmek için 30 takvim gününüz bulunmaktadır. Bu 30 günlük iptal süresi, siparişinizdeki tüm ürünleri aldığınız tarihten itibaren başlamaktadır. Ürününüzü/ürünlerinizi nasıl iade edeceğinizi aşağıdan öğreniniz.
Arızalı ürünler almanız durumunda, bu ürünleri iade etme ve bunları onarmamızı veya değiştirmemizi talep etme ya da para iadesi alma hakkınız da bulunmaktadır (stok durumuna bağlıdır).
Satış - promosyon - tasfiye ürünleri için iade yapılmamaktadır.

Arızalı Ürünler

Lütfen ürününüzü/ürünlerinizi teslim aldıktan sonra kontrol ediniz ve bir arıza olması durumunda 30 günlük iade süresini geçirmeden derhal iade talep ediniz. Ürünü bize iade ediniz ve iade etmeden önce bizimle iletişime geçmeyi unutmayınız. Bunu 'Bizimle İletişime Geçin' bölümüne giderek veya destek@helmbrook.com adresine mail atarak yapabilirsiniz. Ekibimizden bir üye durumu araştıracak ve size dönüş sağlayacaktır.
Lütfen arızayı bulduktan sonra arızalı ürünleri kullanmayınız, aksi takdirde para iadesi sağlayamayabiliriz.
Lütfen uygun olmayan ürünleri etiketleri ve orijinal ambalajlarıyla birlikte iade ediniz.
Tüm iadeler kalite kontrolünden geçirilir – ürünler, etiketleri takılı olarak yeni ve kullanılmamış durumda iade edilmeli ve mümkünse orijinal ambalajında geri gönderilmelidir. İade politikamıza uymuyorsa geri ödeme yapılmayabilir.
HELMBROOK London, iade edilen ürünlerin durumu hakkında nihai kararı verme hakkını saklı tutmaktadır.

İade Nasıl Düzenlenir

Bir ürünü bize geri göndermek için lütfen ürününüzü/ürünlerinizi güvenli bir şekilde paketleyiniz ve iade paketine adınızı, sipariş numaranızı ve/veya e-posta adresinizi açıkça belirten bir not ekleyiniz.
İade Adresi:
HELMBROOK Türkiye, Uğur Mumcu Mah., 2347. Sk. 6-10 kat 2, 34265 Sultangazi/İstanbul
Lütfen teslimat ücretlerinin iade edilmediğini unutmayınız.
İadeler, varışta İade Politikamıza uygunluk açısından incelenir.
Geri ödemeler 14 gün içinde işlenmektedir.

Değişim/Değiştirme

Maalesef değişim imkânı sunmamaktayız. Yukarıdaki kolay adımları izleyerek ürününüzü iade ediniz ve stok durumuna bağlı olarak yenisini sipariş veriniz.
Lütfen özelleştirilmiş siparişlerin iade veya değişim için uygun olmadığını unutmayınız.

Geçen veya Eksik İadeler

İadenin e-posta bildirimini aldıysanız ancak henüz para iadesi almadıysanız, bizimle iletişime geçmeden önce banka hesabınızı kontrol ediniz.
Ardından, iadenizin resmi olarak işlenmesi biraz zaman alabileceğinden kredi kartı şirketinizle iletişime geçiniz.
Daha sonra bankanızla iletişime geçiniz, iade gönderilmeden önce genellikle bir işlem süresi bulunmaktadır.
Tüm bunları yaptıysanız ve hâlâ iadenizi almadıysanız veya başka sorularınız varsa lütfen destek@helmbrook.com adresinden bizimle iletişime geçiniz. Sorularınızı zamanında memnuniyetle ele alacağız.